szkoły ponadgimnazjalne


Idź do treści

Organizacja roku szkolnego 2008/2009

Komunikaty

KOMUNIKAT
Organizacja roku szkolnego 2008/2009
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Lublińcu


Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz ustaleniami Kuratora i Wojewody Śląskiego organizacja roku szkolnego przedstawia się następująco:


1. W roku szkolnym 2008/2009 w Ośrodku obowiązuje 5-dniowy tydzień pracy.

2. 01.09.2008 r. (poniedziałek) – rozpoczęcie roku szkolnego

3. 24.04.2009 r. (piątek) – zakończenie zajęć w kl. IV Technikum Specjalnego nr 4

4. 12.06.2009 r. (piątek) – zakończenie zajęć w kl. III Cs ZSZ i II kp PSZ

5. 19.06.2009 r. – (piątek) – zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-
wychowawczych pozostałych klas Szkoły Podstawowej, Gimnazjum, Zasadniczej
Szkoły Zawodowej, Technikum Zawodowego, Policealnej Szkoły Zawodowej i
Szkoły Przysposabiającej do Pracy.

6. Sprawdzian w klasie szóstej Szkoły Podstawowej 02.04.2009 r. g.9.oo (czwartek)

7. – dodatkowy termin sprawdzianu w kl. szóstej Szk. Podst. 03.06.2009 r. g.9.oo (środa)

8. Egzamin gimnazjalny (część humanistyczna) 22.04.2009 r. g.9.oo (środa)
Egzamin gimnazjalny (część matemat.-przyrodn.)
23.04.2009 r. g.9.oo (czwartek)

9. – dodatkowy termin egz.gimnazjalnego (cz.humanist.) 02.06.2009 r. g.9.oo (wtorek)

10. – dodatkowy termin egz.gimnzajlanego (cz.matemat.-przyrodn.) 03.06.2009 r. g.9.oo (środa)

11. Egzamin gimnazjalny (język obcy nowożytny)
24.04.2009 r. g.9.oo (piątek)

12. – dodatkowy termin egz.gimnzajlanego (język obcy nowożytny) 04.06.2009 r. g.9.oo (czwartek)


13. Egzaminy maturalne w sesji wiosennej:
- część ustna
- część pisemna:
04.05.2009 r. (poniedziałek) język polski
05.05.2009 r. (wtorek) język angielski

14. Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe w szkołach zawodowych: etap pisemny – terminy ustali dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.


15.
Zimowa przerwa świąteczna od 22.12.2008 r. do 31.12.2008 r.
- wyjazd wychowanków 19.12.2008 r. (piątek) po lekcjach
przyjazd wychowanków 04.01.2009 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 05.01.2009 r. (poniedziałek) w godzinach porannych.


16. Ferie zimowe od 26.01.2009 r. do 08.02.2009 r.
- wyjazd wychowanków 23.01.2009 r. (piątek) po lekcjach
- przyjazd wychowanków 08.02.2009 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 09.02.2009 r. (poniedziałek) w godzinach porannych.

17. Koniec I semestru – 18.01.2009 r., II semestr od 19.01.2009 r.

18. Wiosenna przerwa świąteczna od 09.04.2009 r. do 14.04.2009 r.
- wyjazd wychowanków 08.04.2009 r. (środa) po lekcjach
- przyjazd wychowanków 14.04.2009 r. (wtorek) w godzinach popołudniowych lub 15.04.2009 r. (środa) w godzinach porannych.

19. Ferie letnie od 20.06.2009 r. do 31.08.2009 r.
- wyjazd wychowanków 19.06.2009 r. (piątek)
- przyjazd wychowanków 31.08.2009 r. (poniedziałek) w godzinach popołudniowych lub 01.09.2009 r. (wtorek) w godzinach porannych.

20. Dodatkowe dni wolne od nauki:
12.06.2009 r. (piątek) dzień wolny od zajęć - zgodnie z rozporządzeniem MEN
10.11.2008 r. (poniedziałek) zostanie odpracowany 04.10.2008 r.
02.01.2009 r. (piątek) zostanie odpracowany 25.04.2009 r.

21. Zebranie rodziców w dniu 04.10.2008 r. (sobota)
a) 10.oo - spotkanie Rady Rodziców i Dyrekcji Ośrodka
b) 11.oo - spotkanie z Rodzicami w sali konferencyjnej Internatu Męskiego
c) po zebraniu spotkania z wychowawcami na placówkach.
Informujemy, że istnieje możliwość wykupienia obiadów przez rodziców.

22. Wywiadówka semestralna połączona z Choinką Noworoczną w dniu 16.01.2009 r.
a) 8.3o - spotkanie Rady Rodziców i Dyrekcji Ośrodka
b) 9.oo – 10.oo - spotkanie z Rodzicami w Sali konferencyjnej Internatu Męskiego
c) 10.oo – 11.oo - wywiadówki w klasach
d) 11.3o – 12.oo – obiad
e) 12.3o - Choinka
Informujemy, że istnieje możliwość wykupienia obiadów przez rodziców i przybyłych gości.

23. Obligatoryjne wyjazdy wychowanków z internatu do domu:
a) wyjazd wychowanków 07.11.2008 r. (piątek) po lekcjach. Powrót 11.11.2008 r. (wtorek) w godzinach popołudniowych lub 12.11.2008 r. (środa) w godzinach porannych;
b) wyjazd wychowanków
19.12.2008 r. (piątek) po lekcjach. Powrót 04.01.2009 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 05.01.2009 r. (poniedziałek) w godzinach porannych;
c) wyjazd wychowanków
23.01.2009 r. (piątek) po lekcjach. Powrót 08.02.2009 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 09.02.2009 r. (poniedziałek) w godzinach porannych;
d) wyjazd wychowanków
08.04.2009 r. (środa) po lekcjach. Powrót 14.04.2009 r. (wtorek) w godzinach popołudniowych lub 15.04.2009 r. (środa) w godzinach porannych;
e) - wyjazd wychowanków
19.06.2009 r. (piątek).Powrót 31.08.2009 r. (poniedziałek) w godzinach popołudniowych lub 01.09.2009 r. (wtorek) w godzinach porannych.

24. Rodzice są zobowiązani do zaopatrzenia wychowanków w odpowiednią odzież stosownie do pór roku oraz w podręczniki i przybory szkolne, toaletowe i rzeczy osobiste (ręczniki, piżamy, pantofle, strój gimnastyczny, obuwie sportowe, strój galowy na uroczystości szkolne).




Wpłaty za wyżywienie:



PKO BP Lubliniec 39 1020 1664 0000 3302 0188 6936






Wpłaty na Komitet Rodzicielski:

u wychowawców klas lub u p. Barbary Brzeziny (biblioteka).




W Ośrodku działa Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Słuchowo i Umysłowo
„Uśmiech Dziecka”,

które od 26.09.2008 r. posiada status organizacji pożytku publicznego.
Od 2009 roku można przekazywać 1% podatku na konto Stowarzyszenia
KRS: 0000 24 54 22

Konto :Bank Spółdzielczy O/Lubliniec
Nr 05 8457 0008 2006 0070 0001


1 września - początek roku szkolnego! :-( | nieslyszacy@gmail.com

Powrót do treści | Wróć do menu głównego